Nemám psa Dunča, a ani nepoznám žiadneho štvornohého chlpáča, ktorý by sa nejakým spôsobom pričinil o odvrátenie zlej hospodárskej situácie.
Ak ste však majiteľom televízneho či rozhlasového prijímača, tak ste v poslednej dobe určite mali tú česť zaregistrovať reKLAMu nabádajúcu nás ku kúpe (predovšetkým slovenkých) výrobkov.(Po vzore našich možno fiktívnych spoluobčanov).
Podľa tvorcov by sa vás po jej zhliadnutí mal zmocniť pocit previnilosti že málo svojimi nákupmi podporujete slovenskú ekonomiku, ktorá by začala prekvitať hneď po tom, čo si kúpite nanuk.(Hoci to s ňou "ide dolu vodou" už od roku 1993).
Mňa sa však zmocnil len pocit rozhorčenia.Veď vlastne my môžeme za krízu!Zavinili sme si ju tým, že sme z našich "úbohých platov" nenakupovali dostatočne.Na druhej strane "tí tam hore" by si zaslúžili medaile za svoju statočnosť v boji proti kríze.Keby sme si všetci tak ako oni kúpili nové Mercedesy, tak by podobné reklamy už ani neboli potrebné...
Komentáre